از: مدثر جمال تونسوی ”مقاصدِ شریعت“ باقاعدہ ایک علم ہے۔ مقاصد: یہ مقصد کی جمع ہے اس کے معنی ہیں: میانہ روی جو افراط و
از: نور ولی شاہ استاذ جامعة الرشید کراچی ہمارا تجربہ اور مشاہدہ یہ ہے کہ مدرسوں کے اندر کبھی نہ کبھی فتنہ پیدا ہوا ہے
از: مولانا محمداللہ خلیلی قاسمی شعبہٴ انٹرنیٹ، دارالعلوم دیوبند مولانا حکیم ظہیر احمد قاسمی فیض آبادی ، دارالعلوم دیوبند کے دارالشفاء عظمت ہسپتال میں پچھلے
از: مولانا مفتی عمرفاروق لوہاروی شیخ الحدیث دارالعلوم، لندن غزوة (سریة) الرجیع نہ کہ غزوة (سریة) بئر معونة $ حضرت زید بن الدَثِنَة رضی اللہ
تصنیف: حجة الاسلام مولانا امام محمد قاسم نانوتوی نوراللہ مرقدہ تدوین حواشی : مولانا محمد اسحاق مدرس مرکز اہل السنة والجماعة ،سرگودھا صفحات
حرفِ آغاز مولانا حبیب الرحمن اعظمی اٹھارہویں صدی میں ہندوستان اپنی پوری تاریخ میں تقریباً پہلی بار ایک بیرونی ملک یعنی برطانیہ کے زیرتسلط آیا،
از: مولانامحمد تبریز عالم قاسمی استاذ دارالعلوم حیدرآباد قرآن کریم کی متعدد آیات میں سلام کے دونوں صیغے: یعنی السلام الف لام کے ساتھ اور
از: مولانا محمد شفیق الرحمن علوی ماہنامہ بینات، بنوری ٹاؤن،کراچی آج ہر انسان پریشان ہیکسی کوجانی پریشانی ہے تو کسی کومالی، کسی کو منصب کی
از: مولانامحمد نجیب قاسمی سنبھلی وصیت کیا ہے وصیت میت کے اس حکم کو کہتے ہیں جس پر موت کے بعد عمل کیاجاتا ہے۔ مثلاً
از: معاذ کولہاپوری جامعہ اسلامیہ تعلیم الدین، ڈابھیل سرزمین ِہند کی پر امن فضاوٴں میں آزاد نہ سانس لیتے ہوئے دورِفرنگی کا تذکرہ چھڑتا رہتاہے،
از: مولانا مفتی عمرفاروق لوہاروی شیخ الحدیث دارالعلوم، لندن حضرت ابوبکر رضی اللہ عنہ کے متعلق بھی یہ فرمایا ہے $ ”صحیح بخاری“ میں حضرت
از: مولانارفیق احمد بالاکوٹی جامعة العلوم الاسلامیہ علامہ بنوری ٹاوٴن کراچی فقہی مسلک: دوسری صدی ہجری میں دین حنیف کی تابعداری کی سب سے بڑی
حرفِ آغاز مولانا حبیب الرحمن اعظمی قرآن وحدیث، سیرومغازی اور تاریخِ عالم کے مطالعہ سے معلوم ہوتاہے کہ مذاہب عالم میں دینِ اسلام کے سب
از:مولانامحمد تبریز عالم حلیمی قاسمی استاذ دارالعلوم حیدرآباد یقینا مکان کی شہرت و شرافت ، خاصیات و خصوصیات اور عظمت و عقیدت کا دارومدار صاحب
از: مولانا محمد نجیب سنبھلی بسم اللّٰہ الرحمن الرحیم اَلْحَمْدُ لِلہِ رَبِّ الْعَالَمِیْن، وَالصَّلاةُ وَالسَّلامُ عَلَی النَّبِیِّ الْکَرِیْمِ وَعَلٰی آلِہِ وَاَصْحَابِہِ اَجْمَعِیْن۔ نماز کی وقت
از: مفتی طارق امیر خان جامعہ فاروقیہ کراچی اسلام میں اَحادیثِ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کو مصدر ثانی کی اساسی حیثیت حاصل ہے،جس
از:مفتی تنظیم عالم قاسمی استاذ حدیث دارالعلوم سبیل السلام، حیدرآباد امانت داری ایمان کا حصہ ہے‘ جو شخص اللہ اورآخرت پر یقین رکھتا ہے وہ
از: حضرت مولانا عبدالرزاق اسکندرمدظلہ مہتمم جامعة العلوم الاسلامیہ بنوری ٹاؤن کراچی معاشرہ کا سماجی ڈھانچہ پانچ چیزوں پر اُستوار ہوتا ہے۔ اگر ان میں
از:مولوی ذوہیب یونس متعلّم جامعہ بنوری ٹاؤن کراچی جاہلیت میں عورت کی حیثیت: اسلام سے پہلے عورت کومعاشرے میں جوحیثیت دی جاتی تھی اورجن مشکلات
از:مفتی محمد مجیب الرحمن دیودرگی نام انسان کے تعارف کا ذریعہ ہے ، اسی کے ذریعہ وہ مخا طب کیا جاتاہے ،اسی سے وہ معاشرہ
از: آصف اقبال قاسمی شاستری پارک، دہلی-۵۳ شیرِ میسور ٹیپو کی جشنِ سالگرہ پر عدمِ رواداری اور انارکی کا جو کھیل کھیلا گیا اس نے
از: مولانامحمد قاسم قاسمی امروہوی وقت اللہ کی بڑی نعمت ہے۔ اس کو ضائع کرنا ایک طرح کی خودکشی ہے۔ فرق صرف اتنا ہے کہ
از: مولانا مفتی عمرفاروق لوہاروی شیخ الحدیث دارالعلوم، لندن درج ذیل حدیث کے مقاماتِ تخریج کی نشان دہی میں اور یہ کون سی طویل حدیث
از: مولانارفیق احمد بالاکوٹی جامعة العلوم الاسلامیہ علامہ بنوری ٹاوٴن کراچی نام ونسب: محمدسہول بن افضل حسین بن مولوی امیرحسن بن مولوی رضی الدین بن
نئی کتاب نام کتاب : الخلیفةُ الْمَہْدي في الأحادیث الصحیحہ تالیف : شیخ الاسلام حضرت مولانا حسین احمد مدنی رحمة اللہ علیہ (بہ زمانہٴ