از: مولانا محمد اللہ خلیلی قاسمی اسلام کی پانچ بنیادی تعلیمات میں توحید، نماز، زکاة اور حج کے ساتھ ماہ رمضان کے روزوں کا بھی
از: ڈاکٹر خورشید احمد شفقت اعظمی[1] تعارف: امن کے لفظی معنی ہیں چین، اطمینان، سکون وآرام نیز صلح، آشتی وفلاح کے۔ اسی طرح امن بجائے
از: مفتی محمد فیاض قاسمی رہوا، رامپور، وارث نگر، سمستی پور اسلام نے عقل وروح کو پروان چڑھانے کے ساتھ ساتھ جسمانی طاقت وقوت میں
از: محمد تبریز عالم قاسمی، استاذ دارالعلوم حیدرآباد نوجوان نسل ملک وملت کے مستقبل کا ایک بیش قیمت سرمایہ ہے، جس پر ملک وملت کی
By: David. W Tschanz (Pioneer Physicians ترجمہ: حکیم مولانا عبیداللہ عبید، مینگورہ سوات 1120ء میں ایک مسلمان طبیب اپنے مریض کے معائنے کے لیے جارہاتھا۔
از: عبید اختر رحمانی ۵- فقہ حنفی کی اپنی خصوصیات فقہ حنفی کی ایک مزید خصوصیت یہ ہے کہ وہ صیقل شدہ ہے۔ یعنی
از: ڈاکٹر ایم اجمل، ۱۵- گاندھی روڈ، دہرہ دون اس دورِ منافقت میں منافقت ہی سکہٴ رائج الوقت ہے۔ اصولوں کی تو کوئی قدر
دارالعلوم دیوبند میں رابطہٴ مدارس کی مجلس عمومی اور مجلس عاملہ کے اہم اجلاس
از: مولانا شوکت علی قاسمی بستوی ناظم عمومی کل ہندرابطہٴ مدارس اسلامیہ عربیہ، و استاذ دارالعلوم دیوبند رابطہٴ مدارس اسلامیہ عربیہ دارالعلوم دیوبند کے
حرفِ آغاز مولانا حبیب الرحمن اعظمی ۱۸۵۷ہندوستان کی علمی تاریخ سے جو لوگ واقف ہیں وہ اچھی طرح جانتے ہیں کہ مسلم دور اقتدار میں
از: مولانا ابوجندل قاسمی مدرسہ قاسم العلوم تیوڑہ، مظفرنگر، یوپی ماہِ شعبان ایک بابرکت مہینہ ہے، ”شعبان“ عربی زبان کے لفظ ”شَعّْبْ“ سے بنا ہے،
از: مولانا ضمیر رشیدی وارث پورہ، کامٹی، ناگپور (مہاراشٹر) درخت کی جڑ کا تعلق جب تک زمین سے مضبوط رہتا ہے ، تب تک وہ
از: عبید اختر رحمانی فقہ حنفی کو اللہ نے جس قبول عام سے نوازاہے، اس سے ہرخاص وعام بخوبی واقف ہے۔ دنیابھرکے سنی مسلمانوں کا
از: مفتی امانت علی قاسمی استاذ حدیث وافتاء دارالعلوم حیدرآباد امام اعظم ابوحنیفہ کو اللہ تعالی نے بے پناہ فراست وذکاوت سے نوازا تھا، امام
از: مولانا محمد راشد ڈَسکوی رفیق شعبہٴ تصنیف وتالیف واستاذ جامعہ فاروقیہ کراچی شوال المکرم کے مبارک مہینے سے دینی مدارس کی دو ماہ سے
از: ڈاکٹر ایم اجمل فاروقی، ۱۵-گاندھی روڈ، دہرہ دون نیپال کے بدترین زلزلہ کی خبروں کے درمیان ایک خبر ایسی آئی ہے جس نے انسانی
حرفِ آغاز مولانا حبیب الرحمن اعظمی ۱۸۵۷ہندوستانی سماج اس وقت جس کربناک دور سے گذر رہا ہے، گذشتہ صدیوں میں اس کی مثال مشکل ہی
از: مفتی محمد تبریز عالم قاسمی استاذ دارالعلوم حیدرآباد ۱- وَإِذَا حُیِّیْتُم بِتَحِیَّةٍ فَحَیُّواْ بِأَحْسَنَ مِنْھَا أَوْ رُدُّوھَا إِنَّ اللہَ کَانَ عَلَی کُلِّ شَیْءٍ
از: مفتی رفیع الدین حنیف قاسمی وادیِ مصطفی، شاہین نگر، حیدرآباد جب نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کو اللہ عزوجل نے ساری مخلوقات
از: غازی عبدالرحمن قاسمی لیکچرار گورنمنٹ ولایت حسین اسلامیہ ڈگری کالج، ملتان، پاکستان اسلام پاک وصاف معاشرے کی تعمیر اور انسانی اخلاق وعادات کی تہذیب
از: حافظ سیف الاسلام پی ایچ ڈی اسکالر، اسلامیہ یونیورسٹی، بھاولپور، پاکستان تعارف: استشراق(Orientalism) اور مستشرق کا لغوی و اصطلاحی معنی استشراق عربی زبان کے
حرفِ آغاز مولانا حبیب الرحمن اعظمی ۱۸۵۷ء کی تیز وتند سیاسی آندھی نے جب ہندوستان میں صدیوں سے روشن اسلامی سلطنت کے چراغ کو گل
از: پروفیسر محمدانس حسان گورنمنٹ ڈگری کالج، جہانیاں، پاکستان جس زمانے میں ہندوستان میں سلطنت مغلیہ کا آفتاب غروب ہو رہا تھا، اسی زمانہ
از: ابوجندل قاسمی استاذ دارالعلوم ٹانڈہ، رامپور، یوپی اسلام ایک آفاقی مذہب ہے۔ اس نے زندگی کے تمام شعبہ جات کے لیے اپنے ماننے
از: مولانا رفیع الدین حنیف قاسمی وادیِ مصطفی، شاہین نگر، حیدرآباد حضور اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کی شانِ رحیمی وکریمی نہ صرف یہ
از: مولانا تبریز عالم قاسمی استاذ دارالعلوم، حیدرآباد اٹھارہویں صدی کے وسط میں سلطنت مغلیہ کا آفتاب مائل بہ غروب تھا اور انگریزی اقتدار